暮光之城2.jpg

音樂欣賞

 

 

 

Linkin Park - Leave Out All The Rest

 

I dreamed I was missing

我夢到我迷失了

you were so scared

你感到非常擔憂

but no one would listen

卻沒有人願意傾聽

cause no one else cared

因為沒有任何人在意

after my dreaming

在夢結束之後

I woke with this fear

我懷著這個恐懼醒來

what am I leaving

當我身處於這裡時

when Im done here

我該拋下什麼東西呢?

so if youre asking me I want you to know...

所以當你問我的時候,我希望你能知道……

 

 

when my time comes

當這個時刻到來

forget the wrong that Ive done

原諒我所犯下的錯誤

help me leave behind some

幫助我逃離那些

reason to be missed

已經被遺漏的理由

and dont resent me

不要怨恨我

when youre feeling empty

當你感覺到空虛寂寞時

keep me in your memory

將我牢牢緊記在回憶

leave out all the rest

其餘的就到此為止吧

leave out all the rest

其餘的就到此為止吧

 

 

 

dont be afraid

不要害怕

Ive taken my beating

我已調整好我的節奏

Ive shared what I made

我已分享我的成果

Im strong on the surface

表面的我看似無比堅強

not all the way throngh

卻並非一直如此

Ive never been perfect

我從來就不曾完美

but neither have you

但你也一樣的吧

so if youre asking me I want you to know

所以當你問我的時候,我想要你明白

 

forgetting / all the hurt inside you learned to hide so well

遺忘 / 那些小心埋藏好的苦痛

pretending / someone else can come and save me from myself

假裝 / 有什麼人會將我帶離開這一切

I cant be who you are

我將永遠都無法變成你

arrow
arrow
    全站熱搜

    hsiulan0804 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()